ponedeljek, 1. september 2008

Prvi september za nami

Danes pa sem vas založila s kupi papirjev in navodil,
upam pa, da zaradi vsega, kdo ni volje že izgubil ;)
Lepo vas je bilo spoznati, vseh 24. Kakšen plesno nogometni glasbeno internetni razred! ;)
Mislim, da smo tudi predstavnike dobro izbrali in da je pred nami res pestro leto.
Jaz sem večino ur v učilnici 25. Če me kaj potrebujete, dobrodošli.

Ste se že udomačili z urnikom? Kateri dan se vam zdi najboljši?


7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hitro je šel čeprav bi imel raje še počitnice.
Martin

Anonimni pravi ...

Mei ni je najbolši četrtek.
Anže
Arh

Anonimni pravi ...

Hoj, pa sem tud jaz mal pokukala tale blog,upam, da bomo letos še boljši razred kot smo bili prejšnja leta... se vidimo

Anonimni pravi ...

Tudi meni je blog všeč,upam da si bomo veliko pisali.Tudi meni je na urniku najbolj všeč četrtek.l.p

Anonimni pravi ...

Ta blog je ful cool!!!!!!!!!!!
Drugač pa je moj najljubši dan v tednu petek zaradi tega, ker si zvečer lah dlj pokonc pa tud zarad urnika, ker je angleščina seveda pa športna



tara

Anonimni pravi ...

kva se kej dogaja ste naredil vso nalogo

mto1995 pravi ...

petek je najbol.
sej si lohk dlj časa pokonc
zaden dan šole v tednu
pa še športna pa
angleščina je!!
tko,da je petek
ful cool!!!!!