sreda, 10. september 2008

Športni dan za nami

Pa smo šli na pot. Leva, desna, leva, desna ... "Je še daleč? Dober dan kravice! Glej konje, kako so lepi? Ali lahko utrgam gobo, če jo najdem?Kam pa je vsa voda iz jezera izginila? Ali kdo živi na koči? Jaz bi imela žig! Na vrhu pojem celo čokolado! Jaz pa čips! Ima več kalorij ..."


Krasen sončen dan je za nami in prav lepo nam je bilo na vrhu.

BubbleShare: Share photos - Create and Share Crafts

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Fuuuuuuuuuuul dobr, drugač pa bi bila lahko koča odprta vsaj za žig(štempilko).Drugač pa delujem bolj utrujeno

Anonimni pravi ...

zelo smo se imeli dobro sploh tisti ki smo hodil na koncu kolone.malo preveč višinske razlike za moje pojme.
ana

Anonimni pravi ...

Zelo dobro smo se imeli samo če me nebi čevelj žulil.Drugače pa mislim da je bilo tudi drugim všeč Alen in Aleksandra sta pa lep par ˝lol˝.
Pozdravčke vsem

Anonimni pravi ...

včeraj je bilo na koči zares krasno pojedli smo sendviče in sladkarije ter se zapodili v dolino katja

Anonimni pravi ...

benngNajbolj pa mi je blo všeč da nismo hodili prehitro saj je bila pot proti vrhu kar dolga. Hodili smo uro in pol kar je kar veliko. Višinska razlika je bila opazna sicer pa je gori zelo lep razgled. Vsem priporočam da bi šli vsaj enkrat gor in si ogledali ta vrh

Anonimni pravi ...

Ja Marty,sva pač sošolca tako kot vsi ostali, drugač smo se pa imeli super

Anonimni pravi ...

ja zlo je blo dobr!!!!!!!!!!!kung fu panda nas je lovila skoraj celo pot!