nedelja, 1. marec 2009

Marec 2009


Vsem želim en super lep ta zimsko pomladni mesec!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Enako glede želj(se strinjam z učiteljico).
Drugač pa bi blo lepo, če bi vsak nekaj naredil za svojo mami, ker se bliža 8.marec, seveda.
Jaz nekaj premišljujem pa sem se danes spomnila, da imam še neko čestitko.........

Lep pozdrav z moje strani pa en lep popoldan!!!!

abb pravi ...

Tara, tvoj predlog mi je zelo všeč.
Ne pozabite pa, da to ni le praznik mamic, temveč vseh žensk - tudi vas, punce 6.a, pa vaših prijateljic, sorodnic, učiteljic, znank...
Morda pa res kakšna majhna pozornost?

(Fantje, pa ne pozabit'! ;)

Anonimni pravi ...

Tudi mi, Kuneji, seveda pa bi vas rada obvestila, da bodo letošnji VIKTORJI posebni, saj je nominiran dokumentarni film o IVANI KOBILICA, v katerem sodelujeta tudi Katja in njen brtec... Držite pesti 14.3.2009...