sobota, 21. februar 2009

Zimska klepetalnica

Hej hej počitnikarji,
kako se kaj imate, kaj se vam dogaja?
Jaz sem hotela danes peči krofe, pa mi je kar dan nekam pobegnil.
Morda pa pridejo v torek na vrsto :)
LP na različne konce!

Uživajte!

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz bom bila cele počitnce doma razn, če bomo slučaj kam šli.Lepo se imejte!

Luka pravi ...

ja enako doma bom,ker bomo delal ograjo,...

Anonimni pravi ...

Lepo je imeti počitnice, da se lahko spočijemo od šole. Pa še več časa za skupne trenutke nam ostane... Lepe počitnice vsem...

abb pravi ...

Sončen pozdrav vsem!
Če koga zanima, ali so krofi prišli na vrsto... Niso :( Kaj češ, ni vsako leto idealno za krofe :)
Sicer pa sem tudi jaz pretežno doma, z manjšimi izleti levo in desno. :)
Pa mi je prav super - take prave počitnice!
Upam, da ograja napreduje ;)

Luka pravi ...

ja vse je raskopan,pa neki ograje je ze narjen tkoda ce se pelete mim lohk vidte ce je lepa a ne,...
vazn da bo tud mn hrupa

Anonimni pravi ...

mama kunej pravi... kar tako naprej z ograjo Štrukleci, smo se mimo peljali, pa je res lepa. Glede krofov pa tudi mi letos nismo prišli do peke, ker nam je pust odensel moko...prinesel pa veliko veselja, smeha in zabave. A ste tudi vi takooo zelooo radi sami doma? Moja Katja samo čaka, da jo starca pobrišeta na sprehod. Le kaj se potem dogaja doma??? Saj je tudi to treba, so počinice za to, mar ne?
Razredničarki pa vse čestitke za tako urejen in domiselen blog, človek marsikaj izve, tako starši še bolje lahko razumemo naše odraščujoče otroke...

Luka pravi ...

ja ograje je vedno vec

Luka pravi ...

omenu bi sam se enkrat od naju s timom blog:
http://nogometnisvet.blogspot.com