torek, 11. november 2008

Vse najboljše Tara!

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vse najbolješe Tara in še naprej skrbno glej blog

Anonimni pravi ...

vse najboljše tara
ana

Anonimni pravi ...

VSE NAJ NAJ TARČI.

Anonimni pravi ...

UČITELJICA EN MAJHEN POPRAVEK.STARA JE 11 LET.

Anonimni pravi ...

JA NAJBRŽ STE OPAZILI, DA (-SKORAJ-)VEDNO PRVA KOMENTIRAM
LAHKO NAREDIMO TEKMOVANJE KDO BO NAJVEČKRAT PRVI KOMENTIRAL

MAJHNA NAPAKA:11 LET NE 12

Anonimni pravi ...

ZANIMIVOST:IMAM ROJSTNI DAN IN GOD NA 11. NOVEMBRA

ZAKAJ PA NOBEN NI MARTINU VOŠU ZA GOD???

Anonimni pravi ...

Tara se ti resnično opravičujem za napako v letih. Sem zdaj že popravila. Prej se mi je mudilo v Ljubljano in sem hotela že čez dan objaviti, pa sem narobe izračunala.
Oprosti.Že popravljeno! (Hvala Aleksandra)

Sicer pa čestitke tudi Martinu :)

Anonimni pravi ...

Hvala

Anonimni pravi ...

no ja v tem kdo prvi največkrat komentira sva zlo izenačena

Luka pravi ...

vse najboljse TARA.
zelim ti isto kar so ze rekli vsi drugi.
LUKA ŠTRUKLEC

Anonimni pravi ...

Tara, upam, da si že ozdravela!
Se vidimo v ponedeljek?

Le kaj je z Tadejem?

Anonimni pravi ...

DRUGAČ U BELEŽKI PIŠE DA JE NA 11.11 NEKI DAN MLADIH
NE VEM, ČE SE KOMU, DA NEJ PREVER.

Anonimni pravi ...

vse naj bolše tara1

Anži:) pravi ...

Zate tara, da se boš malo smejala.
IZJAVE SEBASTJANA ČIMEROTIČA:


1.Boli me koleno in to na nogi.
2.Jaz, Zahovič in Karič smo najboljši duo!
3.Pozdravljam svoje starše, predvsem očeta in mamo!
4.Preselil sem se v trosobno garsonjero!
5.V mariborskih termah Habakuk bazen visi, zato sem teško plaval proti toku!
6.Velikokrat sem samokritičen, včasih tudi do sebe!
7.Igrali smo taktično zelo dobro ,ampak naša tehnika je bila zanič
8.Imeli smo teškega nasprotnika vendar je bil nasprotnik boljši!
9. Tekma je bla dobra, na začetku smo bol slabo začeli, pol smo pa mal popustili!
10.Danes nismo imeli sreče, ker smo imeli nesrečo.
11.Jaz sem sicer zadel žogo v mrežo in dal gol, vendar so jih dali norveški nasprotniki iz norveške na drugi strani več.
12.Malo sem se na koncu igre znesel nad sodnikom. Pa to ni bilo samo verbalno! To sem mu tudi povedal!!
13.Rad bi se zahvalil mojim soigralcem, še posebej tistim, ki igrajo zraven mene!!!!!