ponedeljek, 27. oktober 2008

Krompirjeva klepetalnica

Tako, pa imate prvi pravi počitniški dan. Verjamem, da vsi uživate - doma ali na potepanjih. Lahko nam malo pišete in poveste, kaj delate... Morda dobi še kdo drug idejo, česa naj se loti :) Veselo klepetanje vam želim in srečno do naslednjega ponedeljka!

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

SPITE, SPITE IN ŠE ENKRAT NASPITE SE!

Anonimni pravi ...

Ja, no sem doma pa pospravljam sobo, da mi je med vikendom ne bo treba in vglavnem berem.KJE STE PA VI?
(JZ DOMA)

Anonimni pravi ...

jz grem zdle k štruku prespat!

Luka pravi ...

je ze pr men juuuppii

Anonimni pravi ...

zdele sva v bohinju.luka tim

Anonimni pravi ...

A vidva pa kamorkoli gresta imata internet pri roki?! :)
Vsem vam in sebi pravim: izkoristimo lep sončen dan!
LP
PS
Tara, je soba že 1A pospravljena? :)

Anonimni pravi ...

Ja je.

Anonimni pravi ...

MALI TESTEK ZA TOČKE JE KO PRIDEMO NAZAJ V ŠOLO V PETEK'
(PREVERJAM, ČE KDO VE , DRUGAČE PA VEM)

P.S.
ALI JE PRAVI DATUM

Anonimni pravi ...

DANES SEM PRESENETILA MAMI IN SEM SKUHALA ZDROBOVO JUHO.VČERAJ PA SEM NAREDILA BANANIN FRAPE,TAKO DA IMAM PRVE POČITNICE OSVEŽENE S KUHANJEM.

Anonimni pravi ...

Hej hej, vaše znanje besed na str. 26 in 28 v učbeniku mi pokažete že v sredo in ne v petek....

Lp

Anonimni pravi ...

Bravo kuharica! :)

Danes pa je tako čudno vreme - začelo se je s krasnim sončkom po neurni noči, zdaj pa spet tako oblačno in kislo :(

Anonimni pravi ...

Ja res!Malo lepše vreme pa bi res lahko bilo.Upajmo, da bo jutri lepše!

Luka pravi ...

ne učiteljica s timom
sva se šla kopat
v aqua park v bohiju
potem pa smo šli jest
in smo zagledali računalnik
in šli napisat da smo
v aqua parku v bohinju
LUKA

Anonimni pravi ...

ja